Als je in het buitenland FIFA 12 besteld, kan je hem dan nog wel op Nederlands zetten?

Bedankt. :)

Toegevoegd na 3 minuten:
EDIT: ik wou hem in Engeland bestellen, bij GAME.co.uk.

Toegevoegd na 9 minuten:
@Dan123 Ik wil graag de 'Ultimate Edition', en die is alleen
daar te krijgen. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij wilt graag lulverhalen van Youri Mulder en Evert ten Napel die volzinnen als "Het lijkt alsof hij de bal aan een touwtje heeft" en "Zijn doelpunten gaan als warme broodjes over de toonbank" zegt? Dat is inderdaad geweldig:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist mijn advies zou ook zijn lekker het Engelse commentaar opzetten, maar ik heb dan ook echt een walging van Nederlands vertaalde games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je het commentaar op engels en de menu's op nederlands zetten?

Antwoorden (3)

Meestal niet, of je moet een versie hebben die ook in hetzelfde distributiegedeelte zit als Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is wel want volgens mij kan je die dingen gewoon in heel veel talen instellen maar ik weet het niet zeker. Waarom koop je hem niet gewoon in Nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen in nederland is hij instelbaar op nederlands