hoe log ik in op mijn premium minecraft?

ik heb netjes 20 euro betaald voor minecraft en kon het altijd goed spelen. nu krijg ik ineens een melding wanneer ik wil inloggen dat mijn wachtwoord en naam niet kloppen. mijn wachtwoord 5x veranderd maar geen resultaat.

help me alsjeblieft !!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een account hebt gemaakt via Minecraft dan moet je je gebruikersnaam invoeren, maar als je een MOJANG-account hebt dan moet je je e-mailadres invoeren. Anders dan weet ik het ook niet.

Antwoorden (2)

Ik heb mijn emailadres moeten gebruiken, probeer dat eerst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De laatste tijd heeft minecraft nog wel eens last van server problemen inloggen is dan helemaal niet mogelijk. Dan kun je als enige wachten, wachten tot mojang het weer maakt.