Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik meer geld in mijn carriere FIFA 11?

Ik ben Chelsea, en heb nu als transferbudget 69 miljoen, maar hoe komt hier meer bij, als ik spelers verkoop? of ook als ik (vriendschappelijke?)wedstrijden win?
En je hebt nog een bedrag staan, is dat gewoon het salaris van jou als coach?
Tips zijn welkom, bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je moet vooral veel wedstrijden winnen. En je kan ook de prijs van de kaartjes aanpassen.

Toegevoegd na 2 uur:
Je kan ook een eigen speler maken die heel goed is (99 in totaal) en die verkopen, moet je wel zorgen dat het een aanvaller is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan ik de kaartjes aanpassen dan?
En als ik het te hoog doe, komt er dan niemand meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze komen dan nog wel hoor. Op welke console heb je fifa?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar de wedstrijd gaat dan kan je de kaartprijs aanpassen.
Als je een speler verkoopt, moet je hopen dat die andere club niet genoeg geld heeft. En dan krijg je alsnog dat geld. Zo verdien ik zoveel mogelijk met mn cluppie ADO!! & Arsenal!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voldoet aan de doelstelling(die is aan het begin van het seizoen gegeven), krijg je in de meeste gevallen van het bestuur extra geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In aftrap goed worden met slechte teams, dan in de carrière je beste spelers verkopen zodat je hun salaris niet meer hoeft te betalen, en dan krijg je de hele tijd heel veel geld van sponsors en wordt je snel rijk ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding