Hoe krijg ik meer geld in mijn carriere FIFA 11?

Ik ben Chelsea, en heb nu als transferbudget 69 miljoen, maar hoe komt hier meer bij, als ik spelers verkoop? of ook als ik (vriendschappelijke?)wedstrijden win?
En je hebt nog een bedrag staan, is dat gewoon het salaris van jou als coach?
Tips zijn welkom, bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet vooral veel wedstrijden winnen. En je kan ook de prijs van de kaartjes aanpassen. Toegevoegd na 2 uur: Je kan ook een eigen speler maken die heel goed is (99 in totaal) en die verkopen, moet je wel zorgen dat het een aanvaller is.

Als je een speler verkoopt, moet je hopen dat die andere club niet genoeg geld heeft. En dan krijg je alsnog dat geld. Zo verdien ik zoveel mogelijk met mn cluppie ADO!! & Arsenal!!

Als je voldoet aan de doelstelling(die is aan het begin van het seizoen gegeven), krijg je in de meeste gevallen van het bestuur extra geld.

In aftrap goed worden met slechte teams, dan in de carrière je beste spelers verkopen zodat je hun salaris niet meer hoeft te betalen, en dan krijg je de hele tijd heel veel geld van sponsors en wordt je snel rijk ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100