Wie weet cheats voor Call of Duty 4 Multiplayer voor de PC???

Call of Duty 4 is een leuke spel, maar ik word er helemaal gek als ik dood ga, is er een glitch of cheat voor online?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kansloos, als je niet tegen je verlies kunt moet je niet online gaan gamen, ga de sims spelen ofzo als je niet zonder te cheaten kan winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd wat een zielige stakkerd
zal ook wel zo'n zielige camper zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh die campers zijn zooo irritant!!!

Het beste antwoord

www.187ci.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (2)

er is een cheat, en die heet: oefenen oefenen en nog meer oefenen... koop een game-muis, een stereo headset (kun je je vijanden horen), zorg voor een snelle internetverbinding want als je lagt dan ga je zowiezo als eerste dood -.- ohja vergeten... glitchers/cheaters zoals jij verzieken het spel -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon veel oefenen is het best.
Als je cheats/hacks/glitches gaat gebruiken gaat de lol er gauw af. Dat geld zowel voor jou als voor andere spelers. Als je namelijk gaat cheaten wordt het heel makkelijk en is er totaal geen uitdaging meer aan.
Voor je tegenstanders zuigt het ook omdat ze denken dat ze heel slecht zijn terwijl dat best wel meevalt.

Een goede manier om wat beter te worden is de singleplayer op zijn moeilijkst uitspelen. Als je dan gewond bent (en dus een rood scherm hebt) zoek je dan heel snel dekking. Doordat je dit in SP veel doet zul je het ook in MP veel gaan doen en zo zul je minder vaak doodgaan.