Als je iemand een guest pass voor 'n game geeft via Steam, gaat hij dan in op het moment dat je hem geeft, of kan diegene de tijd op de pass verdelen?

Betreffende een Killing Floor guestpass van 48 uur. Als ik hem bij wijze van nu geef (via Steam), is ie dan afgelopen op 7 december half 10, of kan diegene deze bijvoorbeeld week 24 uur spelen, en volgende week 12 uur, en de week erna weer 12 uur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Naar mijn weten zijn ze het aantal uur geldig in dit geval 48 uur dus 48 uur na activatie kan je er geen gebruik meer van maken