is dit een goede videokaart (AMD Radeon 6530D 1GB) om minecraft op de hoogste settings te spelen?

dat minecraft niet stottert op de hoogste setting

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

minecraft zou gewoon goed meoten werken op deze ''videokaart''
je hebt waarschijnlijk een amd a6 apu
dus je hebt geen ''videokaart'' het is een videochip

minecraft is niet echt een grafisch spel dus je kan het wel goed spelen met deze '''videokaart''

mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eeh het is wel een videokaart ( just saying ) en ja je kan minecraft spelen met die videokaart en het stotteren heet laggen. maarja veel succes en veel gameplezier