Wie kan me helpen aan de naam van dit spel??

Ik heb laatst een spel gespeeld op een spelletjes site, maar weet niet meer hoe het heet. Het spel is engels maar had het via een nederlandse site. Zo is het:

- Je bent een fantasiepopetje, je kan alleen maar met je pijltjestoetsten lopen.
- Je hebt een missie om iets terug te krijgen.(wat weet ik niet).
- Je bent in een fantasiewereld en komt langs poppetjes die een soort van slurf hebben(ik vond ze op miereneters lijken).
- Je komt op gegeven moment langs een winkeltje(van zo'n slurvenpoppetje) Dat Iets van Food Repaer heet.
- Je moet een opa-slurf-poppetje helpen zijn bril terug te krijgen(opdracht tussendoor, niet hoofdopdracht)
- Je moet bij opa door een telescoop kijken waardoor je 2 slurfpoppetjes aan een terastafeltje ziet.

Sorry dat het een beetje en rommelige beschrijving is. En kan het begrijpen als je geen idee hebt waar ik over schrijf. Ik dacht dat ik het had gespeelt via:
spele.nl
funnygames.nl of
jogo.nl
maar weet het niet helemaal zeker.

Dank je als je weet waar ik over spreek.

Toegevoegd na 43 minuten:
Laat maar, heb het al gevonden ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu wil ik 't weten ook!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat was het dan? klinkt wel leuk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slurfman?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als je 't antwoord hebt kun je je vraag sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel dan ook om welk spelletje het gaat. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha
op spele.nl
"nevermore 3"
hier is de link: http://www.spele.nl/game/zoek_en_vind/nevermore_3.html

Het beste antwoord

Als je het gevonden hebt.. vertel dan ook om welk spel het gaat. zoals je bij de reacties kan lezen zijn er meer mensen nieuwsgierig. Wel zo aardig lijkt me
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.spele.nl/game/zoek_en_vind/nevermore_3.html de link XD