Ik heb het foute papiertje bij een game mania pre-order, wat moet ik doen?

Ik heb net Black Ops II gepre-orderd. Normaal krijg je 2 papiertjes, een voor jezelf, en eentje waarop je je handtekening moet zetten en wat de winkel elf normaal bijhoud. Nu heb ik bijde papiertjes.
Moet ik dit melden ofzo, of weten ze af van mijn pre-order zonder dat? Ik wil niet hebben dat ik daar aankom en mijn game niet krijg :P

mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een game mania pas?
De vorige keer kreeg ik namelijk helemaal geen bewijs mee. Alleen je pas is al genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb een pasje, maar ik vind het nogal raar, ik moest namelijk mijn handtekening zetten, en bij mijn andere pre-order moest ik het ook doen en nam hij het papiertje met de handtekening dus.

Antwoorden (1)

Makkelijk zat. zonder jou gegevens weet de winkel niet dat.jij het spel besteld hebt. Maandag terug naar de winkel.