hoe kun je met cod black ops een wapen kiezen hij zegt je hebt gali vrijgespeeld maar hoe kies ik deze>?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Primairy wepon klik op galil daarns kopen daarna weer klikken dan heb je hem gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Create class en dan ga je naar galil die staat in een bepaalde catogorie ( welke ben ik ff vergeten) maar dan primaire weapons en dan klik je op galil en dan heb je galil bij 1 van de 5 slots( niet bij allemaal) hoop dat he het nu weet ps: je moet galil eerst nog kopen voor je hem kan gebeuiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst vrijspelen daarna voor volgens mij 2000 point's kopen en daarna selecteren.
Wel een lekker wapen vind ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
create class--primary weapon--assault--galil--buy and equip--attachment kiezen (attachment kiezen kan ook zonder) en je hebt je galil