is het mogelijk om de Aether mod zonder de "too many items mod" in Minecraft versie 1.3.2 te installeren?

zoals in http://www.youtube.com/watch?v=ES4UjsvO8po maar dan zonder toomanyitems want dat verpest (naar mijn mening survival mode)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

sorry maar dat moet. Wat je wel kan doen als je in-game bent, je inventory openen, (als het goed is opent Too Many Items dan ook) en dan op O te drukken. Hierdoor gaat het weg, en kan je toch normaal spelen. Als je weer op O drukt verschijnt het weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe dit werkt maar volgens mij kan je tussen de modfiles gaan zoeken en de toomanyitems map verwijderen en dan de andere mods installeren.