Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een werkende server voor minecraft?

ik weet dat er al ongeveer zoiets gevraagd is maar ik zou graag wat meer uitleg willen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je gaat naar minecraft.net en dan zoek je download op. Dan staat er minecraft beta server software. Download dat en plaats het in leeg mapje op je pc. Dan ga je naar dat mapje en open je dat bestans met Java nogwat (hetzelfde programma als waarin je minecraft.jar staat. Dan gaat ie de spawn klaarmaken (dat kan even duren) en dan staat er done en dan kan moet je naar Server settings wat nu op hetzelfde mapje staat. En dan kan je dacht ik de ip invoeren en alle opties. (met illegale minecraft moet je hamachi hebben) je kan nu in je server spelen! (let op: het programma die net de spawn had klaargemaakt etc. moet open blijven staan. Om jezelf Operator te maken moet je in dat programma 'op [naam]' typen. Om de server te stoppen moet je daar 'stop' typen
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Voor vragen kan je me een prive bericht sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Setting_up_a_server#Windows_Instructions
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding