Ik heb 2 PlayStations en 1 game. Hoe kan ik mijn voortgang op beide PlayStations krijgen?

ik heb een vraag ik heb 2 playstation een bij mijn moeder en bij mijn vader nu heb ik spiderman miles morals gekochtonline op de playstation bij mijn vader en nu ben ik bij mijn moeder en zie ik dat mijn voortgang niet op deze playstation staat maar ik zit wel op het zelfde account hoe kan ik dit oplossen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
1.1K
Griffin
3 jaar geleden
Voortgang moet je ook backuppen via USB stick, en dan op de PS4 bij je moeder weer terugzetten, progressie in gameplay wordt online niet bijgehouden.

Antwoorden (1)

Dan staat jou save game fysiek op de PlayStation bij je vader.
( dus het heeft geen Cloud opslag )

Dus je zult je save game naar een usb moeten verplaatsen en meenemen.