Kun je Wordfeud ook spelen op een laptop ???? En zo ja hoe moet je dat dan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
12.5K

Antwoorden (5)

Ja hoor via de volgende link kun je het downloaden: http://www.wordfeudwoorden.nl/?lang=nl&page=pcwordfeud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordfeud is aleen voor op he telefoon. Op je laptop is via internet webfeud beschikbaar. Dit is dezelfde spel als wordfeud, maar een andere versie.

www.webfeud.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wordfeud via de computer gespeeld. Alleen dan via spelpunt.nl. Alleen heet het dan scrabble je speelt om punten die je iedere keer als je inlogt cadeau krijgt.
Je speelt dan ook tegen elkaar en de winnaar krijgt de punten die in de pot zitten.

Verschillen met Wordfeud zijn:
* je speelt tegen onbekende
* je hebt een bedenktijd van ongeveer een minuut of 90 seconde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via het Windows-programma 'BlueStacks' kan je Android-applicaties op je Windows-computer gebruiken.

Je download en installeert het programma gratis vanaf de pagina in de bron. Hierna kan je applicaties installeren (er zijn al een aantal applicaties voorgeïnstalleerd.

Het programma is simpel in gebruik, en wijst voor zich.

Toegevoegd na 43 seconden:
Je vindt een demo-video op http://bit.ly/GWh3WU.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een android emulator downloaden en vervolgens gebruiken als een android tab of tel. Dan kom je vanzelf ook bij de market.