Ik lagg heel erg na update op Soldier front, hoe kan dit?

Ik speel het spel nu ongeveer een maand en had totaal geen lagg. Tot dat de augustus update kwam.
Ik lagg super erg en bij mij thuis is er niks verandert aan het internet of mijn computer.
Als ik onder de lagg op TAB druk kan ik mijn ping zien. Deze is nog precies hetzelfde als daarvoor (rond de 30).
Waar ligt dit aan en wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om je router en modem te resetten? Probeer ondertussen ook eens een malware scan (onwaarschijnlijk dat het probleem daar in zit maar kwaad kan het niet).
Ga iig na of er niet nog ergens iets (of iemand) aan het downloaden is. Heb je het overigens over netwerk latency of framerate problemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met netwerk latency of framerate problemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het alleen het beeld dat blijft hangen, haperen of het spel reageer een paar seconden niet; of duurt het lang voor de server reageert (dus bv dat je dingen om je heel stil blijven staat terwijl je camera nog wel reageert)? Als je beeld blijft hangen zit het aan de kant van de computer. Als je rond loopt in het spel en dingen reageren niet meer (je kan bv wel op de een schiet knop drukken maar er gebeurt niks terwijl je bv nog wel kan rondlopen) dan is het waarschijnlijk een probleem met de verbinding.
Beide worden vaak lagg genoemd (latency problemen). Sowieso: probeer eerst wat standaard dingen.
Reset het modem (stroom er pak em beet een minuut vanaf halen).
Defragmenteer je harde schijf. Sluit overbodige programma's af.
Scan voor virussen ed. (avg, spybot en hitman zijn goed bruikbaar)
Zorg dat je niks aan het downloaden bent en dat anderen in huis dat ook niet aan het doen zijn.
Zet je instellingen wat lager (na een update kan het zijn dat het spel wat zwaarder is geworden voor je computer).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dit geval gaat het om de eerste. Het is niet het geval dat het beeld blijft hangen en dat ik nog gewoon kan schieten en dat er niets gebeurt.
Ik haper gewoon heel erg en ik zie ook de rest haperen. Zelf als ik iets typ gaat dat heel erg sloom.
Ik zal de dingen die je hebt gezegd proberen.
Maar ik vind het heel apart omdat, dit voor de update gewoon niet was. Er is dus iets tijdens die update verandert aan het spel.
Ik heb Ijji ook al een mailtje gestuurt. Die kijken nu ook waar het aan ligt want, ze hebben meer mailtjes met dezelfde problemen gekregen.
Misschien kan ik er dus helemaal niks aan doen.....

Antwoorden (1)

beste 3nniio,
Als het goed is, dan is het nu alweer opgelost
Het was een fout in de update, 90% van de spelers had er last van.
Als het nu nog niet goed is zou je 'gamebooster' is kunnen proberen, om je computer extra te boosten!
Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het loopt weer perfect bij mij 