Kan je the sims deluxe edition installeren zonder de instalatie cd?

Vond een dit oude spel in de kast. Het serie nummer staat er nog wel bij maar de cd waar je hem (volgens mij)mee moest installeren zit er niet meer in wel nog de ander cd (disc 2). Kan ik dit spel nog installeren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.7K

Antwoorden (1)

In principe lukt dat wel met een gekopieerde iso van schijf 1 (zitten er niet 3 schijven in sims de luxe ? officieel ?

Maar het ligt er wel aan welke versie windows je nu hebt
De installatie kan moeilijk worden als deze voor xp is gemaakt
maar wellicht zijn er patches voor ?
op marktplaats kan je voor een prikkie een dvd overnemen

dus of het de moeite waard is ?
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
volgens mij hebben zaten er altijd 2 cd's in ik heb nu windows 10.
Er staat op het spel dat het voor windows 95/98/XP is.
Kan ik het er dan gemakkelijk op zetten of niet?
capthavoc
8 jaar geleden
Denk dat het lastig wordt, misschien met compatibiliteits modus?
misschien heb je hier wat aan ? http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/games_windows_10/the-sims-deluxe-edition-wont-run-on-windows-10-but/ded7c209-d450-4f5b-b8c7-0c19b1420932?auth=1