GTA 4 probleem, Kunnen jullie mij helpen?

Telkens als ik inlog met mijn LIVE account op gta iv. Krijg ik dat ik een update moet downloaden. Dan klik ik op ja, en wat krijg ik:
Can't download the update. Make sure that you
are connected to the internet. If the problem
persists, go to
www.gamesforwindows.com/support

0X80080005

En als ik dan naar gamesforwindows.com/support ga, dan krijg ik:
Oeps. Dit had niet mogen gebeuren.

Je hebt blijkbaar een storing in het systeem gevonden.

Dit gebeurt elke keer. Ik wil zo graag multiplayer spelen en mijn spelletjes opslaan. maar dat kan niet als ik niet de update kan downloaden.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

De games for windows live servers zijn al -/+ 2 maanden down. Vandaar dat je geen updates kan ontvangen via de windows servers. Wat je wel kan doen is via een third-party website de update manually downloaden/installen.