Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zou je je site het best kunnen promoten?

ik ben een site begonnen en vroeg me af wat het beste manier is om het bekend te maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
547

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

ga als streaker naakt het veld op bij het wk met de website geschreven op je lichaam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is wel een manier maar of het de beste is.......
linkpartners zoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.punt.nl/

ga hier maar eens heen

enorm populair
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit van gehoord :)
idd linkpartners zoeken. Maar wel partners die over dezelfde materie gaan als jouw site !
Dus als die v jou over bijvoorbeeld spirituele zaken gaat, moet je niet gaan linken bij iemand die postzegels verzamelt.
Zoek gelijk gestemden.
Zoek ook de hoogst genoteerden. Zo maak je meer kans dat jouw site gezien wordt bij hen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou beginnen met de url van je site in je profiel te zetten. Het is heel goed van je dat je hem niet in je vraag zet (dat zou spam zijn), maar de mogelijkheid om je website in je profiel te zetten, is er niet voor niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je site zal pas populair worden als de inhoud altijd goed en actueel is. Dat is stap 1. Dan moet je mensen naar je site krijgen. dat kan je doen door mond op mond reclame, linkpartners en bijvoorbeeld stickers met je site erop te plakken.
Bij al deze vormen van reclame is het van belang dat je het afstemt op je doelgroep. Ik speel bijvoorbeeld in een band, en wij plakken wel eens stickers of hangen posters in cafeetjes waar het publiek komt dat wij ook trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hangt er vanaf wat voor soort site, maak een slagon: kort en krachtig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het kort: Zorg dat jouw website informatie bevat die anderen interessant vinden. Via de zoekmachines zullen ze je dan vinden. Daarnaast is het belangrijk dat er andere (populaire) websites zijn die jou website promoten door een link te hebben staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding