Je kan Xbox 360 spellen op de Xbox installeren, maar kan je dat spel dan altijd spelen zonder de game op een cd te hebben?

Want dan kan je toch ook gewoon een Xbox spel kopen en vervolgens installeren op je Xbox om hem daarna weer terug te brengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Waarvoor dient dit eigenlijk: Zodat hij het dan zogenaamd sneller kan laden wat niet altijd het geval is, een groot voordeel is er wel van dat hij veel stiller is omdat hij immers minder hard hoeft te draaien. Hier vind je een lijst met alle games en de groottes daarvan, sommige werken niet. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913

Hier hebben ze ook de proef op de som genomen en gekeken hoeveel het nou echt sneller is, en in sommige gevallen wat ik al zei is het nihil. Bij Halo 3 is het in veel gevallen zelfs slechter.
Ik kan het je dus alleen aanraden als je een HDD van minimaal 120 Gb en meer hebt. Met 20Gb kun je het beter aan betere dingen zoals DLC gebruiken.

Toegevoegd na 10 minuten:
Een ter toevoeging, de bovenste afbeelding is van GTA 4 en de onderste van Halo 3,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het installeren is niet volledig, de schijf moet altijd fysiek in de drive zitten.

Ervanuitgaand dat je het niet over hacks hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dingen sneller geladen worden, een HDD is sneller dan een DVD.
Na installeren laadt de xbox de spellen soms wat sneller, en hij is een stuk stiller doordat de disc niet meer hoeft te draaien. De disc moet er wel altijd nog in zitten