Kan iemand me helpen met FIFA?, Lees Beschrijving!!

Na de update van gister doet mijn fifa ineens heel raar.
de ballen die ik overspeel komen gewoon niet aan. ookal is het een pass over 5 meter. hij gaat er gewoon 3 meter vandaan.
Mijn voorzetten komen niet aan in de 16. ookal mik ik met mijn linker analoog gwn de pot in, hij schiet hem er gewoon uit.
Mijn schoten gaan niet op doel. als je in een hoek gaat mikken bijv. rechts dan gaat die wel naar rechts maar NIET op doel. de heletijd.

Zijn er mensen die dit ook hebben?
Of mensen weten hoe ik het kan oplossen?
Ik speel op de PS3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Moeilijkheidsgraad van de besturing veranderen? Misschien moet je nu alles zelf doen ipv semi- of volledig automatisch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bij instellingen voor de besturing. Waarschijnlijk heb je alles op Handmatig staan, zet het op CPU-hulp of op Semi-hulp en het is opgelost