in welke file staan mijn huizen van minecraft?

ik heb zonet een wereld gedownload voor minecraft maar in welke map moet ik dit zetten wel liefst volledige uitleg dus niet %appdata% en dan op .minecraft klikken daar staat het ergens dat niet want daar ben ik niks mee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.7K

Het beste antwoord

je moet eerst de plek vinden waar je minecraft hebt. Standaard is dat:
Computer/C/gebruikers/(jouw gebruiker)/appdata/roaming

hier kan je .minecraft aanklikken. Daarna moet je de wereld in het mapje saves zetten. Dus:

Computer/C/gebruikers/(jouw gebruiker)/appdata/roaming/.minecraft/saves

Dit is voor als je hem gedownload hebt, ik denk niet dat het mogelijk is om werelden te downloaden en dan in jouw browser spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt het beste in het hoofdmenu op mods and texture packs klikken, dan open folder onderin beeld in minecraft, dan ben je in een map. moet je alleen nog even een map omhoog gaan en dan staat daar saved data ofzoiets