Ik zoek een spel wat ik vroeger speelde. eind jaren 90. Weet iemand welk spel ik bedoel?

Het spel had vaak een soort van monsters. En met de pijltjes toetsen kon je dan steeds een stukje gebied veroveren door steeds een paar hoeken in te sluiten en zo werd het gebied van de monsters steeds kleiner. Tot dat het zó klein was, dat je het lvl had gehaald. Ik was dol op het spel maar schijn het nu nergens meer te kunnen vinden. Wie weet de naam van dit spel?

Toegevoegd na 7 minuten:
Het spel had *altijd* monsters. In elke lvl.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Is dat hetzelfde spel waar iemand gisteren naar vroeg?

http://www.goeievraag.nl/vraag/ene-dos-spelletje-heette.19578

In dat geval heet het dus "Volfied."
Ik heb het downgeload en het geprobeerd te spelen in DOS-venster, maar alleen de resetknop kon mijn PC weer aan het werk zetten.

Toegevoegd na 40 minuten:
Hij is wel te spelen met behulp van:
http://www.bestoldgames.net/eng/dosbox/
Wat een zenuwespel! ;)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat toevallig dat er gisteren nog iemand naar vroeg!!
En inderdaad, dat is 'm!! Wat geweldig.. heb ik m eindelijk gevonden. Ik zoek 'm al jaren. Ik ben weer eens helemaal blij haha