Weet iemand waar ik de klassieke pacman kan kopen?

Mijn vader en ik spelen vaak pacman (als een flash game op de computer). Ik ben nu op zoek naar het oude pacman spel zoals die vroeger was, (zoals die grote arcade kasten). Maar natuurlijk is zo'n arcade kast te duur. Ik ben niet opzoek naar Ms. Pacman, waar de levels allemaal anders zijn, maar naar pacman met alleen dit level: (screenshot van het flash spel dat ik speel) http://imgur.com/lo9Zw

B.V.D.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.5K

Antwoorden (2)

Hier ... (zie link) en nog tal van andere plaatsen. Google : original pacman free

Toegevoegd na 3 minuten:
Of op zoek gaan naar een oude spelcomputer: atari of atari 2600 en de originele cartridge. Deze bracht het spel uit voor 'thuis'. (marktplaats en aanverwante sites)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier mogelijk

nedgame.nl