Mijn sims3 blijft continu met korte stukjes hangen, weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is de cd beschadigt of is je computer niet snel genoeg

Antwoorden (1)

Het beste wat je kan doen is even controleren of de map currentgame.sims3 deze map kan je vinden onder mijn documenten>Ea games > sims 3 > currentgame.sims3 als deze map vol is kan je hem het beste even verwijderen, dit voorkomt sowieso dat je spel uitvalt, verder kan je een keer schijfdefragmentatie doen ook zo kan je spel beter lopen, en kijk of je spel aan de eisen voldoen. Ook zal je er rekening mee moeten houden hoe groter je huis hoe meer spullen hoe meer familieleden in je huis dat het laden ook langer duurt en je spel slomer loopt. Succes ermee,hopelijk heb je hier wat aan.

Toegevoegd na 47 seconden:
En je moet controleren of je downloads in je spel hebt, ook dit kan soms zorgen dat je spel vastloopt.