Hoe level je snel in Call of Duty Black Ops?

Ik ben nog niet zo hoog in Black Ops, weet iemand een goede manier om snel te levelen? [Geen xp-lobby]
Elk goed antwoord probeer ik uit!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Speel capture de flag,
Pak de vlag en maak kills.
Per kill krijg je dan 100 punten offensive bonus boven op de andere punten van een kill.
dus dan lekker veel kills maken

Succes, en groeten van een 10 e prestige
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon goed tactisch spelen. Eerst even oefenen in de oefen mode endaarna knallen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Headquarters en of search and destroy spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dan search en destroy gaan spelen. Het is een beetje als counterstrike als je dat kent.

Er zijn 2 teams. Een team moet 1 van de 2 bombsites vernietigen door middel van een bom en het andere team moet dit verhinderen. Je krijgt hierbij 500 XP per kill!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad Search and Destroy aan. Ook is het handig om je aan te melden bij Contracts. Als je een contract vervuld krijg je ook terugbetaald in XP of soms CoD Points.

Als je weet van jezelf dat je geen killstreak van 12 kunt krijgen, stel dan geen Chopper gunner ofzo in maar de wat kleinere killstreaks. Ook het gebruik van deze killstreaks levert XP op!