Hoe kan je met Sims 2 een kind krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarop pc,Wii???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pc

Het beste antwoord

of je klikt op de telefoon en dan: diensten; kind adopteren
of je laat ze in bed ontspannen en dan knuffelen en dan kindje maken. Als de score van de relatie niet hoog genoeg is kan het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een vriend zoeken en met heb naar bed gaan! Eerst moet je een sterke relatie hebben met je vriend. Dat doe je door vriendelijk te doen en te gaan flirten, daarna op je bed klikken ( 2 personen ) En dan 'een kindje proberen te maken' veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordt eerst verloofde met elkaar (man & vrouw) dan eerst nog even aardig tegen alkaar doen. dan ga je naar de man klikt erop en dan kindje proberen te maken en dan gaan ze als het goed is vrijen