Hoe stel je de toegangs entree in op rollercoaster tycoon 3

We gaan bijna failet :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
12.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor geen vraagteken!

Het beste antwoord

Je doet blijkbaar de carriëre-mode, bij sommige parken kan je dan geen entreegeld vragen. Daar moet je alle winst uit je winkeltjes en attracties halen.

(Hier is nog een handige tip maar het is wel een cheat dus je moet zelf bepalen of je vals wilt spelen of niet)
Als je extra geld wil moet je de naam van een gast veranderen naar: John D Rockefeller
Hiervoor krijg je 10.000 euro of dollar of waar je ook maar mee werkt.

Veel succes met je carriëre! (ik kan het één na laatste level niet halen!!! :(!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Als je op de hoofdingang klikt krijg je een menu waarin je de toegangsprijs kunt veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat Werkt niet..
Is het misschien een park waarbij je toegang gratis moet blijven? En dus geld halen uit enkel de attracties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou inderdaad ook nog kunnen. +