hoe maak je cod4 sneller op laptop? pls geef antwoord

hij word sloom en hakkelig als ik aan hetspelen ben

Toegevoegd na 19 uur:
hoe word sloom als ik 15 min heb gespeeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

dit is waarschijnlijk omdat de videokaart van je laptop niet snel genoeg is om het spel aan te kunnen, dan krijg je inderdaad stotterig beeld.
Je zou er een betere videokaart in kunnen zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat niet in een laptop...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ai. da's jammer
Sluit al je taken op de achtergrond, zet je beeld op zo slecht mogelijk en installeer gamebooster.

als dat allemaal niet werkt is je lap gewoon niet snel genoeg. Mvg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer alles af te sluiten. Trouwens, een laptop dient NIET om te gamen. Ik dacht dat gamers dit wisten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja sommigen proberen ook videobewerkingen te doen op een lap...en dan raar kijken dat hun lap smelt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, ongelofelijk :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig kunnen steeds meer laptops dit wel aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig eisen de games ook meer van het systeem. Moderne games zullen nooit lekker draaien op laptops.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa dat klopt maar ik mag niet op mijn vaders comp:(((((((((
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik begrijpen. Mijn desktop is na 800 uur mw2 spelen kapot gegaan ;)
Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar op een laptop kun je prima gamen.. Een wat duurdere laptop is wel vereist.
Het versnellen is heel makkelijk als je alle graphics op hun laagst zet. En dan ook echt alles, ook beeld resolutie.
(het verschil is pas te zien als je het anders weet, maar zelfs op z'n laagst ziet het er best uit. Liever snelheid dan de looks niet waar?)

Ook zou je op je laptop handmatig je Fan harder kunnen laten draaien dit zorgt voor verkoeling, ook je laptop wat hoger zetten, dus meer ruimte tussen de onderkant van de laptop helpt ook. (Laptop ventilator stofvrij maken)

Verder zoals al eerder is vernoemt andere programma's sluiten, het is handig om in taakbeheer nog even na te lopen of er programma's draaien, meestal zijn er een paar die op de achtergrond meedraaien.

Mvg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik daag u uit om met een laptop 800 uur te gamen. Dat ding dient echt niet om te gamen. Bij een vaste computer kan je bijv je videokaart upgraden zonder alles nieuw te moeten kopen wat bij een laptop niet gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitdaging gehaald want de 800 uur heb ik al verbroken.
Over de upgrades heeft u gelijk, maar dat wil niet zeggen dat een laptop niet gebruikt kan worden om te gamen.
Anders werden deze dingen niet op de markt gebracht:
http://www.dell.com/us/p/alienware-m18x/pd.aspx