Welke PC spellen spelen zich af op een strand of in een tropische sfeer?

Toegevoegd na 1 uur:
liefst niet meer far cry 1 en Tropico

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al genoeg aan far cry?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan het spel nergens meer vinden in de winkel
misschien bij gamemania of ergens bij budgetprijzen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wil de eerste far cry kopen maar kan hem nergens vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download je hem toch gewoon??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NIET Tropico ???
Wat is er mis met Tropico ????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind Tropico te ingewikkeld.
ik hou van eenvoudige spellen
misschien als er een nederlandse walkthrough bestaat dat ik het spe lTropico dan snap... weet je zo iets? IN NEDERLANDS???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tropico ingewikkeld ??
De militaire scenario's zijn inderdaad vaak een ramp (ik ben veel te lief), maar de toeristische en economische scenario's zijn heel goed te doen.
Gewoon huisjes bouwen, je mensen opleiding, bevolking tevreden houden en ontwikkelen die hap. Voor de boel in elkaar klapt heb je meestal je doel wel bereikt.
Eigenlijk is het niet heel veel moeilijker dan zoo tycoon. ...ik moet weer even in mijn oude spelletjesbak gaan grutten geloof ik...... Maar het blijft een micromanagement-spel, dus nooit vergelijkbaar met drie op een rij ofzo natuurlijk.

Het beste antwoord

Just Cause 1/2?? in ook een soort van tropisch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Good old Tomb Raider, één van mijn favoriete spellen, heeft levels op oa tropische eilanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een versie van the Sims die zich op een tropisch eiland afspeelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hou niet van de sims
Beach Life Budget. €4.99 op 12game.com. Je moet hier een
vakantiepark bouwen aan het strand heel ruim verteld.

Pro Beach Soccer. €22.99. Ik denk dat de naam genoeg zegt.

Ik weet niet wat je favo genre is.
Call of duty 2 kan je altijd nog kopen. Er is éen level dat zich afspeelt op het strand. De bestorming van normandië.