Ja. Ik heb ze beiden uitgespeeld op maximale settings en Black ops is een verbetering.

Gezichten en haar is realistischer. Lichtinval. Bewegingen van mensen en dingen zijn ook veel mooier. Af en toe leken scenes net een film. Maar soms stelt Black Ops, maar Modern Warfare 2 ook, je weleens teleur met lelijke dingen.

Black ops heeft trouwens ook een leukere Single Player naar mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Persoonlijk vind ik Modern Warfare 2 grafisch beter. Black Ops heet een iets te hoog "bart smit" gehalte. Alles ziet eruit alsof het uit de speelgoedwinkel komt. De audio speelt ook een grote rol in de gamebeleving en die is ook in black ops minder.

"We already know that the graphics for COD Black Ops is not that great when compared to Modern Warfare 2, and there has even been suggestions that World at War has better graphics – I will let you decide that for yourself. You have to wonder why the developer did not polish the graphics up a little?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat ik kan zeggen is dat Black ops een mislukking was! En dat singelplayer hardstikke slecht is, het is meer kijken dan zelf in actie komen. Mdw 2 was echt goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik dat wel maar 90% van me vrienden met een PS3 zeggen niet..