Wie kent de pc game (ik vermoed een Zylomspel) waarin je kledingstukken in een vak moest passen (soort puzzel) binnen de tijd?

In het spel geeft een klant aan wat hij wil en dan pak jij die kledingstukken in, binnen de tijd.
Een detail: kinderen die meekomen met hun ouders kan je rustig houden door ze een lolly te geven (na een bepaalde tijd is de lolly opnieuw beschikbaar).
De enige kledingstukken die ik kan herinneren: een sok en een stropdas.
De meest voorkomende kleur in het spel is blauw.
De kledingstukken liggen op een lopende band, maar je moet wel de juiste pakken (wat de klant wil) en het moet allemaal precies passen in het vlak (dit is volgens mij een tas/zak/koffer).
De manager van de winkel/fabriek houdt de tijd in de gaten, want je moet steeds meer en steeds grotere vlakken vullen binnen de tijd.
Dat is alles wat ik ervan weet. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer :( Weet je misschien wel meer details of belangrijke dingen van het spel?

Antwoorden (1)

Het enige wat bij mij een lichtje doet branden is Fashion store.. Sowieso iets met Fashion! Ff zoeken misschien op zylom zelf bij de F van fashion? ;)