fifa 14 doet het niet op ps4, wat kan ik doen? zie uitleg

na elke wedstrijd komt deze melding en sluit fifa automatisch af, kan geen carrière openen omdat die dan ook afsluit, wat kan ik doen??? iedere tip is welkom,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan alleen de foto niet toevoegen via goeievraag

Antwoorden (2)

wat bij mij hielp was fifa starte niet meer op gaf zwart beeld alleen . je kan hem proberen goed schoon te maken misschien het ene contact op de cd doet het dan weer dat had ik mijn gta online deed het niet maakte cd schoon en deed het weer!
succes

Toegevoegd na 38 seconden:
ik kon toen alleen story mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor je reactie, maar heb de game al opgepoetst , de game doet het wel , maar kan geen contact maken als de wedstrijd is gespeeld en dan geeft die blauw scherm aan met de tekst "er is een fout opgetreden in de volgende applicatie (CE-34878-0)
FIFA 14 BEZIG MET CONTROLEREN VAN DE FOUTSTATUS 100%
Wat je ook altijd kunt proberen het spel een keer verwijderen van de harde schijf en opnieuw installeren!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor de antwoord , helaas heb ik dat ook al geprobeerd, niets helpt, de schijf schoongemaakt, de gamedata verwijderen