FIFA 11 carriere

Hoe kan ik goede spelers aantrekken in de Eredivisie? Ze zeggen allemaal namelijk dat deze competitie niet prestigeus genoeg voor ze is? Hoe dan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Door eerst met bijvoorbeeld ajax of een andere topclub de champions leaque te winnen, wordt de competitie als zwaarder en prestigieuzer ervaren waardoor er topspelers als messi etc. wel in Nederland willen gaan voetballen het jaar erop.
S6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk probeer je spelers van aardige clubs uit de hoogste divisie te halen uit landen zoals Engeland, Duitsland, Italië en Spanje?
Deze spelers willen vaak niet omdat het een stapje 'achteruit' is in hun carrière. Je kan goede spelers uit de Eredivisie zien te kopen of landen met een minder prestigieuze competitie zoals België. Of spelers van slechte clubs halen uit aardige landen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe meer geld je verdient hoe meer interesse ze in je club hebben bijvoorbeeld rooney hij wil een miljoen maar messi wil meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou proberen europa in te gaan. Dat werkt, alleen helaas is de eredivisie nou eenmaal niet aantrekkelijk.