Als ik in GTA IV de missies van steve uitspeel, zijn al die auto's die je moet vinden nog steeds te vinden?

Want ik wil weten of ik de comet en infernus dan gewoon kan pakken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar gáát dit allemaal over?????????????

Antwoorden (2)

nee, die kun je dan niet meer pakken. Ze verdwijnen wanneer je de missies uitgespeeld hebt. Een trucje om dit te omzeilen is de auto te pakken, hem op je parkeerplaats te zetten en te saven. Dan staat de auto op je parkeerplaats, EN hij wordt gespawnd op de plek waar je hem moet pakken van Steve, als het ware gekloond dus!
Stel trouwens dit soort vragen op www.gtaforum.nl. Daar weten ze er heel wat meer van dan hier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij (PS3 versie) staan beide auto's op verschillende plekken. De Infernus is altijd te vinden op de plek waar je hem in de missie ook kon vinden. Op het eerste eiland staat ook 1 en het derde meende ik ook.

Zoek maar op internet, dan vindt je alle locaties van auto's.

Nog een leuke is de Sultan RS die achter de garage van het landhuis bovenin het 3e eiland staat ;)