Kun je een paar games zetten op een 8 GB laptop?

Bijvoorbeeld: minecraft met shaders, fifa 14, need for speed enzovoort.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Powergen
10 jaar geleden
8 GB aan ruimte lijkt me stug, bedoel je niet 8 GB aan RAM geheugen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, heb een foto erbij gezet met wat er allemaal op staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op die laptop kan je een hoop games zetten maar er geen fatsoenlijke op spelen. Althans ik zie geen grafische kaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef eens een goede link
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://www.scheerenfoppen.nl/site/snf/folder.php 1 keer op de pijltje rechts klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah ok dat is voor die prijs niet eens een onaardige videokaart. http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-8670M.87211.0.html Naar beneden scrollen voor FPS
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het feit dat je deze vraag stelt zegt eigenlijks al genoeg je kan beter niet zoveel geld uitgeven aan deze pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Mikek, waarom dan?

Antwoorden (3)

8 gb is het ram-geheugen, niet de schijfruimte, dat is 500 gb en daar kunnen wel een paar spellen op. Maar als je fifa 14 wil spelen zul je ook een redelijke grafische kaart moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja het is inderdaad 8 gb ram, en je hebt 500 gb harde schijf, ik zie dat er AMD in je pc zit, ik denk dat je er wel aardig wat games op kunt spelen, zoizo wel minecraft met shaders, en ook wel een paar need for speed, fifa 14 misschien met middelmatige instellingen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad zou 8 GB geheugen een beetje weinig zijn.
Ik zou eerder voor een NVIDIA grafische kaart gaan, met een andere kun je minder vloeiend games spelen. (bij mij toch)
Maar als je veel games hebt zul je miss meer dan 500 GB nodig hebben? (Ik weet natuurlijk niet welke andere games erop moeten.)

groet!