Kan ik GTA op mijn computer spelen?

Beste allen,

Ik heb een laptop en zou graag GTA 4 er op willen draaien. Is dit mogelijk en dat het zich in goeie kwaliteid zonder veel ''lagg'' afspeelt?

Ik heb:
- Ik heb een sticker van Ati Modility Readon Premium Graphics DirectX 11,
- Intel core i3 cpu M350 @2,27gHz @2,27gHz
- 64 bits windows 7
- 3 Gb ram

Ik zou hier graag GTA 4 (IV) op willen draaien.
Dit zijn de spec's van de game:

- Besturingssysteem: Windows XP

- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz / AMD Athlon X2 64 2.4 Ghz

- Videokaart: nVidia GeForce 7900 256mb / ATI Radeon X 1900 256mb

- Werkgeheugen: 2GB RAM

- Harde Schijf: 16GB

- Direct X: 9.0c

Hoor graag van jullie!

Mvg, T

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het bovenstaande niet genoeg is, zou het dan met gamebooster wel werken?

Toegevoegd na 39 minuten:
Hebbes! Die sticker betekend ATI molibility readon HD 5470!!

Dit is mijn laptop: http://www.kieskeurig.nl/laptop/hp/g72-b10sd_xf110ea/specificaties/945429

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Hallo TechnoT, Als ik nu naar jou RAM, Processor en Direct x kijk denk ik dat je een oud/goedkoop PC hebt. en je video kaart is ook niet al te sterk. je kan het proberen op laag maar goed kwaliteit gaat zeker niet lukken zonder lag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik twijfel nog of het überhaupt zal lukken op normaal kwaliteit. het is immers een laptop. verwacht er niet te veel van
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dit kan, al zou het waarschijnlijk best traag zijn. Voor zekerheid kijk op: www.canyourunit.com :)