kun je met 2 mensen de multiplayer op homefront spelen

ik zou graag willen weten of je net zoals bij black ops met 2 personen online de multiplayer kunt spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (3)

Nee, niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet. Je kan wel online multiplayer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar misschien word dit wel mogelijk met de volgende update. Erg goed spel, homefront. alleen jammer dat t op 720p is inplaats van 1080.

De gebouwen zijn zo gekarteld dat je er vlees mee zou kunnen snijden :(, niet echt 2011...