is er een goeie harry potter mmo game??

een spel dat je niet hoeft te downloaden en graag in het nederlands

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Massive Mulitiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) bedoel je waarschijnlijk.

Maar ik heb even rond gezocht op het net en niets kunnen vinden, ook de grootste gamesite van nederland (Insidegamer) schrijft er niets over dus als er al een MMORPG zou zijn is deze niet "massive".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee is er niet! Wel van Lotr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn genoeg offline harry potter games. vind je juist het MMORGP leuk? dan is idd lotr een goede vervanger. Aion of rose is anders ook een leuke. beetje kiddy, maar wel leuk. voor de offline harry potter games ben ik niet erg te spreken. Zo heel goed zijn ze niet.. (helaas)