Ik ben opzoek naar enkele (gratis) spellen, die leuk te spelen zijn op een pc, suggesties?

Mijn computer is niet al te best, het is gewoon een windows pc.
Erg snel is hij niet dus het kan niet een al te groot of veeleisend spel zijn.

Vroeger heb ik diablo 2 gespeeld, ben de cd's helaas kwijt en gedownload krijg ik hem niet aan de praat.
Maplestory heb ik ook een tijdje gespeeld.

Ik zou zeggen brand los, roep alles wat in je op komt en het liefst een korte omschrijving van het spel erbij!

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien iets concreter,
shooter games, sandbox games, simulation?
of maakt dat niet uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt in principe niet veel uit, hou van strategie tot en met actie en van puzzel tot text based

Het beste antwoord

Ga naar pirate bay en download Empire Earth. Erg leuk spel om of in je eentje of met vrienden te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad erg leuk :p

Andere antwoorden (2)

ice tower is best leuk en gratis te downloaden (ook niet veel ruimte)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb me bij veel spellen ingeschreven bij www.geldverdienenmetspelletjes. Hier zit van alles tussen en hoef je niet te downloaden. Alleen maar aanmelden.