Is/kan minecraft schadelijk zijn voor mijn laptop?

De vorige keer dat ik minecraft aan het spelen was werd mijn scherm wit en moest het vervangen worden.
Ik weet niet of dit aan minecraft lag, maar heb het voor de zekerheid maar verwijderd.
Zou het kunnen dat dit door minecraft is gekomen en het schadelijk is voor mijn laptop, of kan ik het met een gerust hart blijven spelen?

Alvast bedankt!

Specificaties laptop:
-AMD Athlon || x2 processor M300 (2.0 GHz, 1MB L2 Cache)
-ATI Radeon HD 4200 Graphics Up to 1919 MB HyberMemory
-15.6" HD LED LCD
-4 GB Memory
-500 GB HDD
-DVD Super Multi DL drive
-Acer Nplify 802.11b/g/n
-6 cell Li-ion battery

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb nog nooit gehoord van software die hardware op die manier beschadigd. (behalve dan door een virus)

Ik herinner mij jou vorige vraag nog. Ik vermoed dat je scherm al kapot was, of dat het eraan zat te komen dat het kapot ging.

Ik speel zelf minecraft mijn computer doet niet raar ofzo. Mijn vriend speelt het, ook zonder problemen. En we spelen het ook op de laptop als er een vriend langs komt, ook zonder problemen.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van computers/laptops die vernield werden door minecraft!

Ik heb wel gehoord van computers die het spel niet aan kunnen (mijn ouwe laptop) die ging gewoon uit, omdat hij het spel niet aankon en omdat hij vol met kattenhaar zat dus de videokaart ging opwarmen naar 90 graden. (en dat deed hij ook bij wow en video bewerking)

Dus instaleren dat spel! En veel plezier :-)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan geen kwaad, maar het is slim even een virus scanner te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook niet gezegd dat er een virus in minecraft zit, maar misschien staan er andere virussen op de pc.