Call of Duty 4 Tips, Tricks, Hints & Commands

Beste,

Ik wil graag álsmaar beter worden op FPS (First Person Shooters).
Ik speel vooral graag Call of Duty 2 en 4, maar het liefst 4.

Om een lang verhaal maar is kort te maken dit keer;

Ik ben op zoek naar goede tips, tricks, hints, maar ook commands!

Commands zijn "codes" die je invoert in de console, die het spel een beetje aanpassen.
Het zijn absoluut geen hacks of cheats, geen cheatcodes dus, maar gewone console commands.

Ik heb deze bijvoorbeeld al gebruikt:

/bind ALT "weapnext;wait 2;weapnext

/com_maxfps 125

/cg_fov 80

/cl_maxpackets 100

/snaps 30

/r_lodscalerigid 4

/r_drawDecals 0

/r_drawsun 0

/bind F5 toggle com_maxfps 125 250

/vid_restart

Zouden er nog meer zijn die je performance verbeteren in Call of Duty 4 en die het makkelijker maken om tegenstanders uit te schakelen?

Ik wil absoluut niet nog lager qua resolutie etc.

--

Mijn linkeroog ziet slechter dan mijn rechter oog.
Mijn linkeroog ziet ongeveer 80 à 90% en mijn rechteroog iets meer.

Als ik dus bijvoorbeeld fragmovies/montages bekijk van Call of Duty 2/4 zie ik vaak dat die mensen het echt zeer makkelijk kunnen zien, de tegenstanders.
Ik moet het eerst een aantal keer opnieuw afspelen en dan zie ik het pas.

Ik wil dat ook graag kunnen.

Zit er dus bijvoorbeeld in de "ATI Catalyst Control Center" een aantal opties die ik kan veranderen waardoor ik het op games beter zie?

Mijn videokaart heeft de naam "ATI Radeon HD 5670".

Graag wat hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

je kan bij level 70 alle wapens krijgen of alle badges
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees aub de volgende keer de hele vraag.
Je snapt mijn punt ABSOLUUT niet. En op Call of Duty 4 is er nieteens een Level 70 ;) Iemand nog een nuttig antwoord?
Wat goed werkt bij mij goed werkt om goed te worden in first person shooters is om alle (soorten) wapens te proberen, bijvoorbeeld probeer eens een sniper, of alleen met een shotgun, of een burst, enz. Als je dat veel doet met alle wapens en all verschillende stijlen hebt geprobeerd, dan komt het vaak voor dat je veel beter bent in je gewone tactiek of dat je een nieuwe tactiek ontdekt waar je heel goed in bent.
Als het niet werkt moet je het even zeggen, dan probeer ik nog wel iets te bedenken :)