waarom doet gun het niet?

toen ik het spel geinstalleerd was stond er aan het eind al
dat het niet comptabel was met een 64 bits versie maar ik weet dat andere mensen het ook op 64 bit spelen....

ik startte dus het spel en zag nog een cowboy met daarnaast een revolver staan (het startscherm denk ik) en toen viel het spel uit en ging ik terug naar mijn bureaublad wat nu te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik denk dat je je videokaart drivers moet updaten. Zoek even met het programma cpu-z op welke videokaart je hebt, en installeer hiervan de drivers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De termen 32-bits en 64-bits hebben betrekking op de manier waarop de processor (ook wel CPU genoemd) van een computer omgaat met gegevens. De 32-bits en 64-bits versies van Windows zijn ontworpen voor gebruik op computers met 32-bits of 64-bits processors.

64-bit versies van Windows kunnen meer geheugen gebruiken dan 32-bit versies van Windows. Het schakelen tussen processen wordt daardoor versneld. Als er meer gegevens in het Random access memory (RAM-geheugen) kunnen worden geplaatst, hoeft de vaste schijf niet te worden geraadpleegd bij het schakelen tussen processen. Hierdoor worden de prestaties van programma's verbeterd.

Hieruit kun je opmaken dat je computer niet geschikt is om dit spel te spelen. Je zou een 64-bits processor moeten nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou kunnen kijken of dit inderdaad waar is. Daarvoor moet je naar de specificaties kijken van de computer en kijken of de processor 64 of 32 bits is.