Mijn combat training met black ops voor de pc doet raar.

Als ik een 9 vs 9 match start krijg ik maar 1 tegenstander en geen teamgenoten.
Ik weet niet hoe dit komt.
Ik ben lvl 50 met combat training, misschien ligt het daar daar dan aan...

Toegevoegd na 2 dagen:
Het is trouwens niet alleen bij 9 vs 9 matches dit was gwn een voorbeeld ook als ik bv een 6vs6 match doe krijg ik maar 1 tegenstander en geen teamgenoten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Daar ligt het niet aan.

Tenminste, daar zou het niet aan moeten liggen. Maar dit is Call of Duty waar we het over hebben en maanden na de release stikt het nog steeds van de bugs.

Je kan het het best op het Steam forum proberen, of op een van de vele andere gespecialiseerde fora. Het officiële Call of Duty forum zou ik niet proberen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het ligt niet aan het lvl 50 het komt, doordat er een maximum limiet is op het spel qua aantal spelers, dus als je minder teamgenoten hebt. Zullen er ook meer tegenstanders zijn.