Hoe installeer ik Windows MMO's op Macbook pro?

Ik wil graag een MMO die Perfect World heet installeren op mijn Macbook pro. Ik ben er alleen achter gekomen dat het spel alleen te instaleren in op een Windows. Erg jammer, want een spel als World of Warcraft doet het wel. Ik heb ook mijn Macbook gekocht mede dankzij het feit dat het goede graphics heeft. Spellen als Halo zijn ook alleen voor een Windows. Is er een manier om toch die spellen op mijn Macbook te krijgen ZONDER Windows te installeren op de Macbook pro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nee, maar je kunt wel op 2 manieren Windows draaien:

- Met BootCamp, waardoor je Windows direct opstart, ookal heb je op een aparte partitie OS X staan.

- Met een virtualisatieprogramma als VMWare Fusion of Parallels. Dan draai je Windows over je OS X heen, ofwel in een venster ofwel full screen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed bezig joris!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfft, ik heb daar totaal geen verstand van. Zitten er risico's aan? Of iets wat ik daar nog wat van moet weten?
Bedankt voor het antwoord trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen risico's als je de instructies van de verschillende mogelijkheden volgt.
je kunt ook crossover proberen
met een test versie kan je in elk geval zien of deze wil werken
hij schijnt wel ondersteund te worden
en deze is erg aardig en maakt windows programma geschikt om rechtstreeks onder mac te werken
is wel wat technische install kennis voor nodig en niet alles zal werken maar met een beetje kennis kon je er wel
maar vind ik persoonlijk beter dan dual boot of vmware gedoe
ik heb hem gekocht
beste deal die je op een mac kan doen ;)

Toegevoegd na 13 minuten:
oh ja als grote voordeel dat je niet een extra windows licentie versie verspilt want dat moet onder vmware en bootcamp wel
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat inderdaad gezien ja, op Youtube heb ik het via tutorials geprobeerd te installeren. Ik wil het programma niet kopen, dus heb ik het geprobeerd te hacken, waar ik nog mee bezig ben. Alleen vroeg ik mij dus of narmate de trial versie is verlopen, ik nog wel het spel kan blijven spelen?
capthavoc
12 jaar geleden
het spel zou gewoon moeten kunnen spelen
maar als de trail is afgelopen dan houdt het inderdaad op
ik geloof niet dat je deze kan hacken je serie nummer is je email adress en account
maar raad je aan het toch maar te kopen het is naast de mac zelf de investering wel waard
koop dan meteen de pro versie
voor games en applicaties
ik wil je wel helpen via teamviewer ?
pm me maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm bedankt. Ik denk wel dat het gaat lukken hoor. Ook dat met serie nummer en alles is wel te kraken, maar anders koop ik het wel gewoon als het te veel moeite kost.
Bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat CrossOver serieuze full screen 3D spellen goed gaat draaien.
capthavoc
12 jaar geleden
wat noem jij een serieuze game ? kan je gewoon checken
op de site ? van crossover
in de compatibiliteit search
Het spel die je in de beschrijving weergeeft kun je niet op mac spelen. Niet elk spel word uitgegeven voor mac (apple).
In de apple store kun je wel wat games vinden die voor Macbook pro werken. Je kunt veel spellen niet installeren omdat mac een ander systeem heeft als de normale pc.
Zelf vind ik dit ook erg jammer maar er is helaas geen enkele manier om deze games op je mac te spelen.