Hoe installeer ik Windows MMO's op Macbook pro?

Ik wil graag een MMO die Perfect World heet installeren op mijn Macbook pro. Ik ben er alleen achter gekomen dat het spel alleen te instaleren in op een Windows. Erg jammer, want een spel als World of Warcraft doet het wel. Ik heb ook mijn Macbook gekocht mede dankzij het feit dat het goede graphics heeft. Spellen als Halo zijn ook alleen voor een Windows. Is er een manier om toch die spellen op mijn Macbook te krijgen ZONDER Windows te installeren op de Macbook pro?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, maar je kunt wel op 2 manieren Windows draaien: - Met BootCamp, waardoor je Windows direct opstart, ookal heb je op een aparte partitie OS X staan. - Met een virtualisatieprogramma als VMWare Fusion of Parallels. Dan draai je Windows over je OS X heen, ofwel in een venster ofwel full screen.

je kunt ook crossover proberen met een test versie kan je in elk geval zien of deze wil werken hij schijnt wel ondersteund te worden en deze is erg aardig en maakt windows programma geschikt om rechtstreeks onder mac te werken is wel wat technische install kennis voor nodig en niet alles zal werken maar met een beetje kennis kon je er wel maar vind ik persoonlijk beter dan dual boot of vmware gedoe ik heb hem gekocht beste deal die je op een mac kan doen ;) Toegevoegd na 13 minuten: oh ja als grote voordeel dat je niet een extra windows licentie versie verspilt want dat moet onder vmware en bootcamp wel

Bronnen:
http://www.codeweavers.com/products/crossover/

Het spel die je in de beschrijving weergeeft kun je niet op mac spelen. Niet elk spel word uitgegeven voor mac (apple). In de apple store kun je wel wat games vinden die voor Macbook pro werken. Je kunt veel spellen niet installeren omdat mac een ander systeem heeft als de normale pc. Zelf vind ik dit ook erg jammer maar er is helaas geen enkele manier om deze games op je mac te spelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100