Kan je van team wisselen op call of duty modern warfare reflex op de Wii en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan wel wisselen van team online, zodra de teams ongelijk worden bijvoorbeeld, als het 6 v 5 is en jij zit in het team met 6 spelers dan kun je switchen, maar verder is het niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe doe je dit dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?

Andere antwoorden (2)

Online niet natuurlijk, wel met private match.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe komt het dan dat teamleden van mij in online game na het eindige van een match ineens in het andere team zitte voor de volgende match?
Nee het kan helaas niet meer. Misschien is het ook wel beter zo.