Ik zoek de naam van een oud computerspel op de PC?

Het spel is tussen de 10 en 20 jaar oud. Het speelt zich af in een sience-fictionachtige omgeving. Je bestuurt in het ene level een tank en in het andere level wordt deze tank een helicopter. Je rijdt/vliegt steeds een vaste route. Veel schieten en gaan maar. Ik kan me herinneren dat de tank/helicopter donkerblauw was.
Dacht dat de titel ' blue thunder' was of zoiets maar dit levert op internet geen herkenbare hits op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

mischien Nuclear Strike volgens mij heb je daar ook een tank om te gebruikn