Zijn er pc-games waarmee je met straaljagers moet vliegen? Zoja hoeveel kost zo'n spel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2.5K

Het beste antwoord

Tom Clancy's: H.A.W.X. 2 is wel leuk. Is bij bol.com 20 euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij battlefield 2 kan het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flight simulator je kunt ook met andere toestellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een beetje uit de mode geraakt maar er zijn zeker
goeie flightsims te vinden vaak zijn dat wel wat oudere games.
die batllefield is leuk maar echt arcadisch dus vliegen en crashen binnen een paar minuten
een goeie flightsim kan je uren in de lucht houden
maar ik denk vanwege 9/11 dat ze erg voorzichtig zijn geworden met het te realistisch te maken
capthavoc
13 jaar geleden
Combat Flight simulator 3 kost €10,-
Microsoft Flight Simulator X Acceleration kost €30,-