Maplestory valt uit zonder melding. Wie kan mij helpen?

MapleStory valt uit door eerst even vast te staan en daarna valt het uit zonder ook maar een melding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het kan komen door je internet aansluiting, dat het bereik zo nu en dan onvoldoende is. Maar het kan ook liggen aan de game zelf, als e servers overbelast zijn (dus te veel spelers online). Ook kan het liggen aan dat iemand jouw inloggegevens heeft die inlogt, en dan log jij automatisch uit. Het kan ook liggen aan je computer, als jouw computer onvoldoende speelruimte heeft om grote games te draaien. Check eerst of er voldoen ruimte is op je harde schijf. Gooi overbodige bestanden die veel ruimte innemen, zoals filmpjes en games die je niet meer speelt, van je comp af. Controleer je pc op virussen en spyware. Defragmenteer je pc een keer en controleer op fouten. Verander je wachtwoord bij Maplestory en deel je wachtwoord met niemand. Check ook je internet, of het bereik wel continu goed is. Je kunt ook via Maplestory misschien nog vragen of er storingen zijn. Gebruik ook altijd goede antivirus software. Een goede gaming PC doet ook wonderen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer de Game helemaal opnieuw te installeren.

Deinstaleer het spel eerst en dan opnieuw installeren.
Stel dit werkt nog steeds niet update dan je Video kaart drivers miss helpt dit.

mvg,

Richard