Ik zoek een schietspel (PC) waar je géén groepje soldaten leidt en wat realistisch is, en ook lang houdbaar is zonder multiplayer. Wie helpt mij?

dus ff op een rijtje:

-Realistisch
-Géén orders geven aan soldaten om je heen
-Géén lineaire paden, maar je kunt zelf kiezen hoe je iemand aanvalt
-het spel moet lang houdbaar zijn, zonder multiplayer
-het mag ook een science fiction shooter zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Realistisch en Géén orders geven aan soldaten om je heen. Dat kan natuurlijk niet hè. Er zijn maar een paar spellen realistisch. Maar daarbij moet je orders geven, anders is realisme niet van toepassing. Shooters die lang houdbaar zijn zonder multiplayer bestaan volgens mij uberhaupt niet. Essen singleplayer duurt op zijn hoogst 10 uur, en dan heb je een hele lange shooter. Dus ik denk dat je dat eisen iets moet bijstellen om serieuze antwoorden te krijgen. Dan nog mijn ( soort van ) antwoord; Operation Flashpoint. Realistisch, duurt vrij lang voor een shooter en is niet lineair. Je moet wel orders geven.

Het beste antwoord

Halo 2, hitman serie ( niet echt schooter), bulletstorm, operation flashpoint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Call Of Duty..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, nooit geweten..
Ik vond crysis erg vermakelijk! Je kan alles op je eigen manier doen en het ziet er super mooi uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
igi imgoingin 1 en 2 tombraider ook wel leuk eigenlijk maar meeravontuurspel tussen bergen ouwe tempels etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm... misschien C&C Renegade? speel ik vaak.
maar wat bedoel je met lineaire paden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call of duty Black ops is alles wat jij wil.
inclusief: xr-d3 auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanstaande dinsdag Komt 'Crysis' uit, word een veelbelovend spel! Maar ik vind Call of Duty Modern Warfare 2 nog steeds de beste shooter die er is. 11-11-11 komt er een nieuwe shooter uit waar ze maarliefst 6 jaar an bezig zijn geweest!