Is het mogelijk om Spidar Solitaire met 4 kleuren uit te spelen?

Ik heb het al minstens honderd keer geprobeerd om SS met 2 kleuren uit te spelen maar ik ben nooit verder gekomen dan 1 rijtje met dezelfde kleur op volgorde te krijgen. Heeft iemand het wel eens helemaal uitgespeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (3)

Ja hoor, dat heb ik al regelmatig gedaan. Maar niet zo vaak als met twee kleuren. Met twee kleuren kom je de helft van de keren uit, met vier kleuren hooguit eens in de tien, vijftien potjes. Dat is wel eens frustrerend.

Oefening baart kunst. Maar uiteindelijk is het gewoon 20 % kunst en 80 % geluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TSja.....misschien toch wat meer over de strategie nadenken ? Niet meteen de eerste move maken die voor de hand ligt, en op een gegeven moment heel goed gebruik maken van je lege plekken. Het kan echt hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt Marleen,maar een verkeerde zet en je je bent weer af.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook wel het idee dat het uitmaakt welke versie je hebt . Van sommige kunnen in theorie alle spellen uitgespeeld worden (net zoals Freecell in Windows), bij andere krijg je gewoon random kaarten, en dat verkleint de kans aanzienlijk.
Ja, het kan. Het is mij ook wel een aantal keer gelukt. Maar de kans is niet groot en je moet eigenlijk vanaf het begin een beetje lekkere kaarten hebben, anders kun je net zo goed meteen opnieuw beginnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, je moet het gewoon slim spelen. Ik vind trouwens 4 kleuren veel leuker dan de gewone Solitaire met twee kleuren.
Succes ermee!