Is het mogelijk om leagueoflegend te spelen wanneer je in veilige modus bent opgestart?

Ik weet niet wat mijn laptop heeft, maar als ik hem normaal opstart is ie zo langzaam dat niets het meer doet. Als ik hem in veilige modus met internet verbinding opstart, is hij wel redelijk snel. Maar als ik dan lol op start, krijg ik n zwart scherm en daarna sluit ik meteen weer af. Is er een manier dat ik in de veilige modus toch LOL kan spelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee. Het is ook niet de bedoeling om LoL te doen in veilige modus. Schoon je computer een keer goed op, dat zal hem goed doen! Dingen die je kunt doen om je computer op te schonen (ja het kost veel tijd): Programma's die je niet gebruikt verwijderen, niet zo moeilijk doen, als je het ooit nog is nodig hebt download je het maar, lekker veel eraf dus. Schijfopruiming Schijfherstel Veilige modus virusscannen Schijf defragmenteren Als je dit hebt gedaan zal je computer waarschijnlijk meteen een stuk sneller zijn, zoniet, zeg het even dan kijken we wel weer verder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100