Is het mogelijk om leagueoflegend te spelen wanneer je in veilige modus bent opgestart?

Ik weet niet wat mijn laptop heeft, maar als ik hem normaal opstart is ie zo langzaam dat niets het meer doet. Als ik hem in veilige modus met internet verbinding opstart, is hij wel redelijk snel. Maar als ik dan lol op start, krijg ik n zwart scherm en daarna sluit ik meteen weer af. Is er een manier dat ik in de veilige modus toch LOL kan spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee.
Het is ook niet de bedoeling om LoL te doen in veilige modus. Schoon je computer een keer goed op, dat zal hem goed doen!
Dingen die je kunt doen om je computer op te schonen (ja het kost veel tijd):
Programma's die je niet gebruikt verwijderen, niet zo moeilijk doen, als je het ooit nog is nodig hebt download je het maar, lekker veel eraf dus.
Schijfopruiming
Schijfherstel
Veilige modus virusscannen
Schijf defragmenteren
Als je dit hebt gedaan zal je computer waarschijnlijk meteen een stuk sneller zijn, zoniet, zeg het even dan kijken we wel weer verder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, het antwoord is best wel compleet. Opschonen en niet gebruikte software verwijderen.
Ik veilige modus start de pc op met zo min mogelijk onderdelen. De videokaartdrivers worden niet geladen (hierdoor zal het spel niet goed werken). Als opschonen niet meer werkt dan kun je altijd opnieuw beginnen. De pc herstellen naar de fabrieksinstellingen zouden een hoop problemen op kunnen lossen. Denk er wel aan om eerst een back-up te maken van belangrijke bestanden.
Je moet hierna wel je spellen opnieuw installeren.